Ułatwienia dostępu

Postępowanie reklamacyjne usługi szkoleniowej:

  1. Każdy uczestnik szkolenia ma prawo wniesienia reklamacji  z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi edukacyjnej, w szczególności:
    - niezgodności świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie merytorycznym, metodycznym lub organizacyjnym,
    - niedotrzymania z winy Wykonawcy terminu realizacji usługi.
  2. Reklamacja winna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej procedury za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub doręczona osobiście do biura firmy EDUCUS Centrum Szkoleniowego przy Rynek 14, 64-200 Wolsztyn pod rygorem nieważności.
  3. Termin składania reklamacji wynosi 7 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
  4. Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych, wówczas Usługodawca powiadamia Reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  5. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego reklamację o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
  6. Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
  7. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub procedurze zarządzania jakością usług szkoleniowych.
  8. Możliwe formy rekompensaty:
    - powtórzenie szkolenia w innym terminie,
    - zniżka 10% na kolejne szkolenie,
    - otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych.
  9. Naruszenie warunków postępowania reklamacyjnego skutkuje nieważnością wniesionej reklamacji.
  10. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

ZAŁĄCZNIK DO POBRANIA: Formularz reklamacyjny