Postępowanie reklamacyjne usługi szkoleniowej:
- Każdy uczestnik szkolenia ma prawo wniesienia reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi edukacyjnej, w szczególności:
- niezgodności świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie merytorycznym, metodycznym lub organizacyjnym,
- niedotrzymania z winy Wykonawcy terminu realizacji usługi. - Reklamacja winna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej procedury za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub doręczona osobiście do biura firmy EDUCUS Centrum Szkoleniowego przy Rynek 14, 64-200 Wolsztyn pod rygorem nieważności.
- Termin składania reklamacji wynosi 7 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
- Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych, wówczas Usługodawca powiadamia Reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego reklamację o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
- Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
- Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub procedurze zarządzania jakością usług szkoleniowych.
- Możliwe formy rekompensaty:
- powtórzenie szkolenia w innym terminie,
- zniżka 10% na kolejne szkolenie,
- otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych. - Naruszenie warunków postępowania reklamacyjnego skutkuje nieważnością wniesionej reklamacji.
- Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.